Zomercampagne

Zomercampagne

Alkmaar positioneren als levendige historische kaasstad aan de kust/ buitengebied met een verrassend winkelaanbod en mogelijkheid tot wandelen/fietsen.

Doelstelling:
• Imago van Alkmaar versterken als cultuurhistorische stad aan de hand Gouden Eeuw thema
• Imago verbreden, naast kaasmarkt heeft Alkmaar meer te bieden, zoals cultuurhistorische pareltjes, verrassend winkelaanbod, prachtige evenementen (Kaeskoppenstad, Victorie Sail, Victoriefeesten) en de mooie kust en het buitengebied.
• Het bewust maken van Alkmaarders hoe mooi hun stad is.

Doelgroep:
(Regio)bewoners en nationale bezoekers

Boodschap:
Alkmaar is een levendige historische kaasstad aan de kust/buitengebied met een verrassend winkelaanbod en mogelijkheid tot wandelen/fietsen.

Hoe:
• (Regio)bewoners: Multimediale campagne (radio, print, online, social, pr etc) met ankerpunten: cultuurhistorie, evenementen, winkelen
• Nationale Bezoekers: Multimediale campagne (print, online, social, pretc) met ankerpunten: kaasmarkt, cultuurhistorie, kust/buitengebied, evenementen, winkelen
• Opzetten partnersamenwerkingen met NS en Kaasproducenten.

Timing:
Maart - september 2019

Hoe?

Blijf up to date over alles wat er te doen is in Alkmaar!

Wij zullen je e-mail adres alleen gebruiken voor onze maandelijkse nieuwsbrief.